HÖJDEN AV TRÖTTHET ÄR NÅDD!

2009-12-27 @ 22:51:10

Hej dudes! Nu för tiden lever jag på mandelmusslor, knäck & mozartkulor. Låter bra? Jo, det smakar bra, haha, men man mår rätt illa efter ett tag... Idag har jag spenderat dagen i stan med Erika, först chill åh bara gå runt. Sen bio. Blev göta kanal 3, den sög! Haha, har nog precis nått höjden av trötthet, jag sa precis förlåt till en lampa för att jag råkade slå till den. Hehe, jaa... Jag borde nog gå åh lägga mig, sov typ inget inatt... Nä nu ska jag kiiila.
xx


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja så här i juletid består verkligen kosten mest av socker och fett..

2009-12-29 @ 23:29:17
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0