SMIDIGT

2009-08-13 @ 21:31:11

Har träffat johanna idag! Spelat poker, bakat och tittat på björn gustafsson dvdn. Älskar min lilla tös, hon är så go och glad som kexchoklad! Haha det där sista bara kom av automatik. För övrigt så har jag varit vääldigt smidig idag. Jag har: Fått min dator på munnen vilket har resulterat en röd prick på underläppen, sparkat på en stol och fått ont i foten och klämmt mitt finger när jag tömde diskmaskinen, smidigt! Hoppas ni inte är lika "smidiga som mig, haha! Puss

ps. lovar att jag ska bli bättre med att lägga upp bilder, men först måste jag ha bilder att visa vilket jag inte har. Men måste bara fråga, Vad vill ni ha för bilder?


Kommentarer
Postat av: tove

hmm, fina bilder på lite allt möjligt ?:P haha ger dig säkert inspiration x)

2009-08-14 @ 00:23:50
Postat av: Anonym

tack för din åsikt :)

2009-08-16 @ 17:18:34
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0