PROUD

2009-08-26 @ 19:42:08



Hej kära läsare! Är faktiskt lite stolt över mig själv just nu, hinner med läxor, hinner skriva inlägg här på bloggen och ändå ha lite fritid kvar. Men dock är jag inte den personen som gillar att simma i läxor, vilket jag gör för tillfället, men, men 8:an och 9:an kvar sen är det (förhoppningsvis och förmodligen om jag inte ändrar mig) mediegymnasiet som gäller, nice!
Men uch vad mycket skola det blev helt plötsligt! Blärk. Hade tänkt visa er en dagens outfit idag igentligen, får se om det kommer upp en ikväll kanske, och om den inte gör det så ska jag bara säga att mina mycket mycket omtyckta leggins sitter på mina spralliga ben! GAAAH I'M IN LOOOOVE!! Nu ska jag njuta av ljuv musik i öronen och snart snart snart blir det god mat. Puss och hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: m'

vsg :)!

vad bra, jodå det är helt okej! (:

2009-08-26 @ 20:25:21
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: tove

fin bild ! <3 ( som vanligt)

2009-08-29 @ 16:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0