FÖRLÅT FÖR ALLT KLAGANDET.

2009-08-29 @ 23:28:18

Just nu är det inte mycket som är rätt. Skulle igentligen ha träffat Tove och Lovisa på kvällen, men först blev Lovisa sjuk och sen var Tove så trött så att hon inte orkade träffas, men vi ska träffas imorgon så det gör inget. Så kvällen spenderades på gatan(vi hade gatufest) och satt och snackade skit med vuxna, sen gick jag in för jag frös så mycket, och så klart finns det inget roligt åp TV så jag tog ner laptopen till soffan och nu så vill inte bilddagboken sammarbeta med mig, såklart!
Jaja, jag ska sluta klaga. Men nu ska jag ta tag i bilddagboken och få det att fungera! Puss


Kommentarer
Postat av: HANNA ♥

SVAR: va ?

2009-08-29 @ 23:51:31
URL: http://hannibanni.webblogg.se/
Postat av: Lovisa

Jo, jag var sjuk igår. Men det blev bättre på kvällen. Sen ville jag ut och lufta mig och att jag skulle gå med Viggo. Så då fråga Hanna om vi kunde träffas och då skulle hon följa med mig ut och gå ;)

2009-08-30 @ 09:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0