BLACK AND WHITE

2009-08-03 @ 21:18:42




Idag har jag träffat Elin och Johanna. Stack till Entré, shoppade ingenting, måste spara pengar så att jag kan köpa en kavaj och en fransväska. Igentligen skulle kvällen spenderas hemma hos Johanna men ville inte cykla i detta vädret(ööösregn), så kvällen ska nog spenderas med att fibbla med designen, vet precis hur jag vill ha det och hoppas atta jag lyckas nu. Imorgon ska jag träffa Tove och ha det trevlans. Puss



Kör på en dagens också:
tröja forever21
jeans urban outfritters
gummisnodd
svart ring usa
kedjor runt halsen från h&m

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Klara, dina bilder är så otroligt fina. Du är så söt<333

2009-08-05 @ 20:55:03
URL: http://enwiikander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0