IT'S ALL THE SAME

2009-12-30 @ 17:31:37

Oh my vad dålig jag är på att uppdatera! Men jag får faktiskt skylla på att jag inte har haft tid, vilket jag helt enkelt inte har. Imorgon är det nyårsafton, som nog inte så många har glömt precis.. Nyårsafton är nog en av mina favoritdagar på året, ut med det gamla & in med det nya! How lovley isn't that? Även brukar ju nyårsafton tillbringas med en tjej jag tycker väldigt mycket om, en jag har kännt hela livet & som känner mig så himmla väl.
Nyårs outfiten är också utvald, schnüggt kommer det bli! & idag har jag tonat håret(igen) så med min nya hårfärg kommer det bara bli snyggtsnyggtsnyggt. Nä nu ska jag kiiila. Ha det fedt!♥


Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Haha, känner mig träffad :D (LLL)

2010-01-01 @ 15:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0