STARBUCKS

2009-07-25 @ 00:56:09

Canon EOS 1000D - EFS 18-55

Sitter med Hanna vid min sida(hon snackar i nattmössan som vanligt!). Var ute på fotorunda innan och precis när vi kom fram till hamnen så börjar det regna, såklart! Så vi vandrade hemmåt istället, i ösregnet, kul verkligen... Andra gången för dagen som jag går hem i ösregn och jag gillar inte det må jag säga! Saknar USA och Kanada riiiiktigt mycket! Hur trevliga alla är där jämfört med här. Som när jag köpte mitt halsband på H&M idag, tjejen i kassan ville bara bli av med mig, haha, det är sånna små saker jag saknar. Vi ska nog snart gå och lägga oss nu iallafall, riktigt trött efter denna dagen. Men roligt har jag haft och det är det viktigaste, eller hur? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0