I STILL SEE YOUR SHADOW IN THE DARK

2009-07-26 @ 22:47:06

Canon EOS 1000D - EFS 18-55

Vaniljglass med hemma gjord chokladsås måstet vara det godase som finns!
Har precis kommit hem från parken, haha snacka om flummigt. Felix och Simon är helt rubbade i huvet, speciellt Felix, men snälla människor ändå! Paula var också där, har saknat den lilla filuren. Senast jag såg henne var tisdagen innan jag åkte, long time ago! Imorgon ska jag träffa Johanna och Hanna och fixa bio biljetter. Sen en snabb sväng om stan också tror jag. Ska faktiskt gå och lägga mig tidigt idag, så snart blir det sängen tror jag! Känner mig lite hängig och så. Gick inte upp förens halv ett typ, när Hanna väckte mig, men det var ju tur annars kanske jag skulle sovit ännu. Haha, nej inte riktigt kanske!
Puss

Kommentarer
Postat av: HANNA ♥

riktigt gullig och hyper !

2009-07-26 @ 23:19:28
URL: http://hannibanni.webblogg.se/
Postat av: Vän till din syrra haha

Snygga bilder =) sånt vill vi se mer av :) kolla mina när du har ork men jag lovar det är värt det http://kamerakillarna.blogspot.com/

2009-07-28 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0