Kamera + objektiv

2009-08-01 @ 18:03:34

Kamerahuset - Canon EOS 1000D/Rebel XS
Det är den lättaste(vikt) EOS kameran och jag kan verkligen rekomendera den! Min kamera ser dock inte ut som den på bilden utan istället för 1000D så står det Rebel XS i den lilla rutan eftersom jag köpte den i USA. En bra nybörjar kamera som är lätt att använd. Rekomenderas starkt som första systemkamera

Objektiv
Till min lilla sötnos så har jag även 2 objektiv:

1. Canon EF-S 18-55mm
Detta objektivet funkar till det mesta. Det är det jag använder mest och jag gillar det riktigt mycket. Man brukar få med det till kameran när man köper den.

2. 75 -300 mm f/4.0-5.6 III
Ett telezoomobjektiv som jag köpte samtidigt som jag köpte min kamera. Jag rekomenderar verkligen er att köpa det. Lätt att använda, dock väger det en del men klart värt det!

Kommentarer
Postat av: F R I D A S F O T O - B L O G G ♥

svar: lust och vara emd innan jag väljer ut de fem bloggarna?

2009-08-02 @ 11:57:58
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: josefinekn

Hur mkt kostar den kameran? (aa'<3

2009-08-02 @ 19:22:43
URL: http://josefinekn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0